Melor'z FotoPage

By: Melor Indah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 11-Jun-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
KE SIMPANG EMPAT,ALOR GAJAH - PLENTONG, JB

alamak sapa ni?
ohhh lina rupanya
siap2 nak gi kenduri
cam nak balik kg plak
here we go
to zinie & sheri's wedding !
dah sampai pun...
di pelamin mereka yang biru
hiasan di pelamin mereka
mmmm....
bunga telur biru
jot, ko ni bila plak
mmm akhir tahun ni, insyaAllah na...
datang tau kengkawan
ok kami akan datang beramai2
kami juga kalo dijemput
gerbang zinie dan sheri
apalagi la fotografer ni
ooo candid gambar warah & ehem ehem :)
bunga ini juga
adik comel ni juga
nak naik tangga umah
pas tu duduk, penat berjalan2
pak amin juga
 
friends that came
 
hepinya decky
so we are
ini ruang tetamu makan
ini pula tempat pengantin makan...
ini bukan untuk dimakan ehhh
turut untuk keluarga t'dekat
juga tetamu yg lain
kami juga dah tak sabar menanti kehadiran pengantin
mmm here they're....:)
zinie dan sheri
dan pengapit2 nya
menuju....
lalu kemah dulu....
:)
menukar-nukar
hantaran
akhirnya duk
di pelamin
gaks
kitorang
namaku zinie
namaku sheri, tapi napa fotoku tak kelihatan?
mmmm
ramainya tetamu
kita ye....
 
 
 
 
hepinya
engkorang
ye
melihat kami
terima
kasih
kerana
sudi
datang
ke majlis
anak kami
oh anak ku!
anakku jua
menantuku
jemputlah
makan
dengan
kami
berdua
jangan segan2...
tuah dan anaknya
posed!
frens wanna
go back
 
 
so do we
n i'm gonna
back to kl
wit this bus! :)
2.45Petang aku bertolak ke Simpang 4, Alor Gajah, Melaka. Ke umah Lina kat kg. Decky amik aku kat kedai simpang 4 tu...TQ decky. Dah lama gak aku tak ke umah Lina ni sejak kenduri kawin Lina dan Decky. Sumer ada, kebetulan plak Si Ijan (adik Lina) balik sekejap ngan kengkawan LHDN nya....Mmmm terjumpa plak member seITM Segamat n Shah Alam dulu. Izan gak namanya.Tulah muka familiar.

Lepak ngan Lina n famili....

8.15malam kitorang bertolak pulang ke JB...Singgah di Hentian Machap dulu coz Lina dah lapar...
11.45malam aku pun sampai umah diorang kat Plentong ni...

mmm esok kitorang nak gi kenduri umah ZINIE...kenduri kawin ZINIE & my friend SHERRY...Mmmm aku kenal sherry masa tahun 1995 dulu. Kitorang ikut Seminar SPM kat UKM dulu, dan dia roommate aku masa tu... hehe skang dia dah kawin ngan classmate aku di ITM plak....

TAHNIAH YE ENGKORANG! SELAMAT PENGANTIN BARU... Jumpa esok k!!!


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net