Melor'z FotoPage

By: Melor Indah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 19-May-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
Last day in terengganu

intan
dan aku
di rumah keluarganya
si comel...
we're in da bus ahead kl ! :)
Ari ni aku dan adik melepaks di umah intan je. dia plak gi kerja....

5.30petang intan tiba umah....

8.00malam kitorang bertolak ke stesyen bas jerteh di hantar oleh sepupu intan yang ku panggil pakcik(tak tau pun dia pangkat sepupu intan, heheh), ayah, mak intan dan ikram anak buah intan yang comel!!!

9.30 naik bas mahligai... mmmm hadapi masalah sit lah pulak! tak pe , telah disettle oleh intan dengan staf kaunter tiket. setelah aku bengang dengan makcik dan pakcik yang nak duduk kat situ-no. sama.... aku cakap elok-elok tapi....

aku dan adik turun dulu dekat bas stop dekat ngan umah jam 5.30 pagi. bye intan! dia nak turun di putrajaya, nafis jemput nanti....
INTAN, TERIMA KASIH YE! jumpa kitorang....

lepas je letak beg kat umah, apalagi aku dan adik gi Malik, pekena nasi lemak dan teh o! lapar beb...

what a journey to terengganu..... mmm nak jalan lagi!!! lepas ni nak gi Pulau mana plak eh?
Kengkawan, jumlah kita gi beramai-ramai....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net