Melor'z FotoPage

By: Melor Indah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 17-May-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
MASIH BERSANTAI DI PANTAI PERHENTIAN :)

lepas srapan tibalah masa untuk menjejak tanah
long, cepatle amik gambar
din cepat amik gambar kak long!
apa da long, posing cam tu!
tengok nurdin, berlatar blakangkan hentian kecil dan kabus
eleh... kaklong yang beri position tau!
dik cari per?
adik cari... cari... ooppss...
haaa nampak tak?
dan ini?
din amik aper tu? oit...
ni abdul chalet... kat sini ramai omputeh muda, hehe...
aiks ada daun plak terapung
besar kan batu ni? batu karang rasanya...ye ker?
adik main air plak
aku pun berendam
bertenggek plak dia
batu besar
orang atas batu
mengharungi lautan
eh ada orang baru sampai
jom turun
jomla cepat
aku dah lama landing sini... contohilah aku
haaaa tulah lambat sampai
kalo tak, leh join kitorang tgh belajar scuba diving
meh aku ajar
tu jgn amik, kang aku nak bawa gi diving!
babai! jangan jeles, time to go diving bebeh!
akak, jomlah joint kitoran mandi manda
ngan saya ke
akak dah mandi tadi, nak rilex kat kursi ni jap
nak tengok pemandangan seberang di perhentian kecil
ini juga
bot ni juga
ini juga
eh di ambil gambar plak...
kat sini plak aaaa
din, apa gambar sampah pun ambik?sampah di laut
bak kak long nak amik gambar ni
dah melor, kitorang pun nak balik.dah nak senja dik oi
jap aaa.. lagi skit
budak kecik ni pun nak snorkeling agi tau
awan mendung...
bye-bye
depan chalet adik...
adik plak posed...
MMMM kali ni aku bermain air pulau perhentian......


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net