Melor'z FotoPage

By: Melor Indah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 6-May-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
Dear Teen

masa ko dan mahaddar ke umah aku in 2003
teen di ambang pintu umahku
mahaddar posed
 
haha sori gambar ni aku tak rotatekan lah...
mmmmm memang aku nak upload foto2 kita sumer di segamat dulu. hehe disebabkan gambor lama, tulah aku amik masa nak scan gambor 2. heeheheh tunggu ek... tang gi kenduri intan kat johor, aku rasa tak dapat gi, coz malam sebelumnya aku ada acara. kerja beb! sorry tan... ntah ler, aku lupalah lina dan decky gi ke tidak, padahal aku dah tanya dia dalam minggu ni. pelupanya aku ni!!! hmmmm ko bila agi teen?!


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net