Melor'z FotoPage

By: Melor Indah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 22-Apr-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
Intan dan Nafis

Hari ni lepas kerja aku tumpang keter kak Fila. Turun kat bulatan depan bank negara tu dan berjalan menuju ke McDonald Depan Sinar Kota. Sebenarnya aku dan Intan dah berjanji nak jumpa petang tu. Yup akhirnya aku ketemu dia dan Nafis.... Kitorang boraks...Intan sampai KL pagi smalam. Kan ke smalam Maulidur Rasul. So dia turun ke Putrajaya Presint 9 untuk bertemu Nafisla... Hehehe.... Pas makan kitorang jenjalan kat Pasar Seni. mmm kebetulan petang tu ada plak shooting kat kawasan pelukis potret, hehe aku tengok diorang tengah shoot pakcik aziz la! mmmm masuk citer apa ye? Setelah kitorang berpisah jalan, aku redah je ujan yang makin lebat. mmm nak balikkan... So hope that we can meet again my friends!!! Take care....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net