Melor'z FotoPage

By: Melor Indah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 20-Mar-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
SELAMAT PENGANTIN BARU INTAN & NAFIS!

Pelamin Intan&Nafis
 
Sempat agi tu ber'sms' sebelum nikah!
Nafis bersiap sedia
Akad Nikah1
 
 
 
Batal air sembahyang
Oops betulkan rantai tu ye...
Hantaran daripada Intan
 
Hari Persandingan-Eh macam Cinderella
 
Aku dan Intan
13 Mac 2005 jam 9.10pagi aku bertolak ke Jerteh dari Hentian Putra. Aku sampai Jerteh jam 5.15ptg. Si Hafiz dan Hilmi jemput aku kat stesen bas Jerteh dan kami menuju umah Intan di Depan Sekolah Kebangsaan Guntung Luar di Setiu. Heehehhe akhirnya aku sampai juga ke umah intan lagi sejak kali terakhir 1999 dulu bersama Lina dan Eda.

Malam tu kul 9 lebih Nafis melafazkan untuk memperisterikan Intan! Waaaah Intan pula sudah bergelar isteri. hehehe tapi dia tetap maintain macam biasa. Rilex giler!!!

Dan esoknya 14hb. petang Intan dan Nafis bersanding. Hehehehe dari pagi sampai ke petang hujan! Mmm nasib baik mereka dah bersanding dulu dan makan sebab sedang je diorang makan beradab, ALAMAK ELEKTRIK TERPUTUS!!! Hehehe lewat petang baru ada elektrik lepas tu baru diadakan sesi tukar2 baju kawan aku ni!!!

So my friends, let us see Intan & Nafis!!!

Tan dan Nafis, tima kasih hantar aku pulang kat Kuala Terengganu. Sampai pancit tayar keter ko. ihkhihihkk... Hehehe mujur ada Nafis ko Tan!!! kalo tak ko lah yang kena tukar tayar, dah lah ayu berbaju kurung, gitu!!! hehehhe..... Miss ya!



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net