Melor'z FotoPage

By: Melor Indah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 17-Oct-2007 07:02 Email | Share | | Bookmark
Masuk Kerja

Kerja kerja kerja! heheheh sumer orang di pejabat masih mood cuti raya!

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!


Monday, 15-Oct-2007 15:45 Email | Share | | Bookmark
3 SYAWAL 1428

Gumbiranya hari ni.... Adik masak nasi briyani... Tetamu yang datang ke rumah-beraya...

Memula Zhairi... What a surprise!
Pastu Ayah lak....
Tak lama pastu, Amad, Lia - girlfren amad- heheh introduce kat kak long lah tu ye Mad! , n kengkawan dia.....

Tunggu Makcik, Maksu n Mama... tapi sumer tak muncul2. ayah kata umah opah ada tetamu nak datang, ooohhh tak pelah.....


Thursday, 4-Oct-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
buka posa bersama my induction frenz

shaz n bf
dee, a fren from jp2 (sorry forgot ur name) & hirda
faten wit dee n her satay minang!
View all 10 photos...
mmmm dalam ramai2 member induction ku, ini saja yang hadir untuk makan bersama....


Wednesday, 3-Oct-2007 19:22 Email | Share | | Bookmark
Berbuka Puasa di Restoran Seri Melayu anjuran HAPM

wah wah wah tak sabar
sumer orang nak menyantap!
silakan!
View all 13 photos...


Wednesday, 19-Sep-2007 09:39 Email | Share | | Bookmark
Takziah + kenangan terakhir bersama uwan

Inalillah.... Pagi ni, ibu Pn Rasa (bos kitorang kat muzium) telah meninggal dunia. mmm kali terakhir aku bertemu arwah ialah pada 27 ogos lalu.... hari ni pada 7 ramadhan 1428 beliau telah 'pergi'. semoga rohnya dicucuri rahmat.

hari ni setelah sembahyang zohor dan sembahyang jenazah di masjid saidina omar (eh ye ker?), damansara, jenazahnya di semadikan di rumah induk di lenggeng.....

ah kadang kala bila melihat nenek (ibu bos), macam melihat uwan.... huhuhuh....
26 oktober akan datang ni pun uwan telah 'pergi' 5tahun. cepatnya masa berlalu. masih terasa kehadiran uwan! masih teringat 2hari sebelum uwan pergi, wan berbual dan mengusap kepala aku.... mmmm..... dan esoknya aku off kerja, ikut adik dan cik minah ke hukm untuk temankan uwan buat scanning.... huhuhu... uwan tak banyak cakap, memang dah lemah, nak cucuk jarum cek darah pun, dah susah... sedih tengok wan cam gitu, tapi nak wat camana. kita usaha untuk uwan sembuh....

dan perkataan yg sering dia katakan pada kami, 'aku nak balik jumpa mak aku... nak balik umah mak aku....' selama 1 tahun lebih kata2 tu disampaikan pada kami. dan pastinya aku akan menjawab, 'uwan, umah nyang mana ada lagi. lor lahir pun, nyang dah tak de. tak pernah pun tengok nyang....'

esoknya aku gi kerja, pulang tu adik jemput dan malam tu jugalah aku bertengkar dengan adik dalam kereta... tentang apa aku pun tak ingat... turun kereta, jenguk uwan yg sedang tidur, dan terus masuk bilik tanpa makan malam, tidur. penangan gaduh ngan adik...huhuhu...

dan pagi tu sebelum subuh wan pergi..... kala itu cuma ada cik minah, nek cu, tok cu, mama (makcikku), adik dan aku.... masih teringat cik minah kelamkabut kejutkan aku dan adik, utk lihat wan... kemudian......

bonda tak ada di rumah, barusan saja 1 hari tiba di Aceh. dan subuh itu juga aku telefon bonda dan kata 'baliklah nda, wan dah takde' lewat voicemail... petang tu juga bonda pulang, tapi wan sudah dikebumikan pagi tu juga, sebelum zohor di kg puah....

aaahhhh....... lor sayang uwan! rindunya!!! cik minah, terima kasih banyak2 selama bersama kami ya!!!


[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net