Melor'z FotoPage

By: Melor Indah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 16-Apr-2008 09:44 Email | Share | | Bookmark
Kenapa2?

what happened to me today?
what i felt today?

i'm so lucky dat today i'm so bz with workshop. so dont have much time to think about it. about what happened yesterday...

thought dat im so strong to hear all dat...

aaaaaaaaahhhhhhhhhhhh........


Tuesday, 15-Apr-2008 19:44 Email | Share | | Bookmark
malam di pejabat

sekarang ni tinggal fawzy, naim dan aku. yang lain sudah pulang.
hari ni agak bz.... stelah seminggu aku meninggalkan pejabat : 6-12hb april 08.
ada kursus pemuziuman di batu buruk, kuala terengganu.

gembira bertemu dengan teman-teman baru....


Saturday, 29-Mar-2008 17:58 Email | Share | | Bookmark
SEPETANG BERSAMA ADIK

adik merenung
aku dan sekolahku
my dearest school
View all 12 photos...
Rancangan awalku ingin ke Plaza Low Yatt... tunggu punya tunggu, adik tiba di rumah hampir jam 5. katanya kereta meragam, maka perlu ke bengkel kereta dahulu. oklah aku setuju, kang dibuatnya meragam tengah jalan sewaktu dengan aku naya...

kuar umah, gi bengkel kereta kat sentul berdekatan dengan Sekolah Kebangsaan Sentul... SKS (1) sekolah aku dahulu , semasa darjah 2melur hinggalah ke darjah 6 mawar. dari cikgu aziz hinggalah cikgu rocidiah, guru2 kelas aku.....

cepatnya masa berlalu, sudah 18tahun aku meninggalkan sekolah ni. dan sememangnya ada beberapa orang guru yang masih ingatkan aku, hehehe.... dan begitu juga aku....

sambil menunggu kereta siap, aku dan adik makan kat kedai di seberang jalan... lapar pulak rasanya hujan-hujan masa tu....lepas je kereta siap, fikir macam tak dan je nak ke low yatt maka kitorang tukar rancangan. terus ke rumah iylia kat kerinchi dan ambil anak kucing dia -tam tam... dan akhirnya tam tam menjadi penghuni baru rumah uwan!

selamat datang Tam-tam... jadilah peneman si Bucuk yg tak de kawan, mak dia si Baby pun dah tak nak kat dia... so at least ada tam-tam, oklah boleh main sama-sama...


Tuesday, 25-Mar-2008 20:20 Email | Share | | Bookmark
time to go home!

jam dah kul 8.20malam.... bila nak balik ni?
tak reti nak balik umah ker?
ehehhehe...
oklah jap agi balik yer....
naik komuter, turun kat kl sentral pastu naik lrt turun kat taman melati pastu naik teksi sampai umah..... heheeh makan sambil ditemani si bucuk sambil tengok tv lah kot!


Thursday, 13-Mar-2008 11:19 Email | Share | | Bookmark
Rossa - Takdir Cinta


ku tutup mataku
dari semua pandanganku
bila melihat matamu
kuyakin ada cinta ketulusan hati

yang mengalir lembut
pengusa alam
tolonglah pegangi aku
biar ku tak jatuh

pada sumur dosa yang terkutuk
dan menyesatkan cintaku
andaikan ku bisa
lebih adil pada cinta kau dan dia

aku bukan nabi yang bisa sempurna
ku tak luput dari dosa
biarlah ku hidup seperti ini
takdir cinta harus begini

ada kau dan dia bukan ku yang mau
oh tuhan kuburlah hatiku


[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net