Melor'z FotoPage

By: Melor Indah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  [43]  44  45  46  >  >>]    [Archive]
Thursday, 3-Mar-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
ELLO :)

YUP, INTAN dan LINA korang turun kl nanti bagi tau aku... Leh kita b4 jumpa bersama, mengimbas kembali zaman dahulu kala. Gambar ko dah siap Tan. Nanti aku bawa kita jumpa k. Bila agaknya ko nak ke puterajaya??? hehe bos2 ko camana he?

Ni aku masukkan foto2 yg lain ok saksikannya!!!


Monday, 28-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
SEPANJANG BANGSAWAN MEGAT PANJI ALAM 17-27 FEB 2005

aku, jeffri & kak balkis
wit ask students
which da costume crew
View all 5 photos...


Monday, 14-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
:)

a.ijat, kak ara n k'ma
kak balkis, ce'kem n a.mie
Rozie.... thanks coz sampai juga kat laman aku ni...
hehee ada citer menarik ni... nantilah kalo kite berbual lagi aku citer kat ko apa yg terjadi dalam minggu ni kat aku... hikhhk yg pastinya menggembirakan aku ler.... oooppsss jangan terover hepi sudah aku ni...
mmm bila ye kita dapat jumpa, nantilah... insyaallah kita akan jumpa jugak kan.... padahal kita bukannya jauh sangat kan!


Sunday, 13-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Tahun baru maal hijrah 1426

mmm selamat tahun baru!!!


Sunday, 23-Jan-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Bonda pulang esok

esok pas kerja kena gi klsentral tunggu bonda pulang dari aceh... tak tau camana citer ttg kengkawannya disana. pastinya ketemu abg fozan, pak darwis, kak mimi ker, pak hanif, aa manggeng. yang ratanya2 mereka adalah penulis, aktivis teater/puisi, pensyarah juga. kalo ikut plan asal bonda ke taman budaya aceh. di sanalah para seniman berkumpul terutamanya seniman aceh.


[<<  <  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  [43]  44  45  46  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net